AGROMARKET
Jaryszki 4 k/Poznania, Gądki
tel. 61/ 663-96-01
tel. 61/ 663-89-45

CIĄGNIKI SERIA 6 C

 

NAJLEPSZE POŁĄCZENIE TECHNOLOGII TERAZ W KOMPAKTOWYCH MODELACH OD 120 DO 136 KM.

Oferując nieskończone możliwości konfiguracji, 3 modele, moc od 116 do 143 KM, wybór 3 rodzajów przekładni, wydajne układy hydrauliczne z pompami wykrywającymi obciążenie o wydajności do 120 l/min i wiele innych opcji, ciągniki te można idealnie dopasować do nawet najbardziej specyficznych potrzeb. Wszystkie modele serii 6C są wyposażone w 4-cylindrowy silnik, 4-słupkowe kabiny TopVision i różne, zupełnie nowe rozwiązania rolnictwa inteligentnego Smart Farming.

Poza doskonałą niezawodnością i osiągami, nowy, 4-cylindrowy silniki FARMotion Stage V charakteryzuje się również niesamowicie niskimi kosztami operacyjnymi. Są to najnowocześniejsze silniki o imponującym momencie obrotowym w bardzo szerokim zakresie prędkości, zapewniające szybką reakcję na zmiany obciążenia.
 
Elektronicznie sterowany wtrysk paliwa Common Rail, wentylator wiskotyczny eVisco, filtry powietrza PowerCore oraz wysokowydajne przekładnie tworzą imponujący pakiet zaawansowanych technologicznie rozwiązań minimalizujących zużycie paliwa i AdBlue. Pojemne zbiorniki (do 180-litrowy zbiornik paliwa i 12-litrowy zbiornik mocznika) zapewniają zasięg wystarczający do każdego zadania.
 
Oferowane z mocą 120, 129 i 137 KM (odpowiednio dla modeli 6115C, 6125C i 6135C), wszystkie warianty silników zawierają również specjalną mapę zwiększającą moc, uruchamianą automatycznie, gdy używany jest WOM lub przy prędkościach drogowych przekraczających 15 km/h, która zwiększa maksymalną moc danego modelu do 126, 136 i 143 KM.
Nowa seria 6C dostępna jest wraz z 3 różnymi rodzajami napędu: podstawowa konfiguracja z mechaniczną 3-stopniową przekładnią Powershift, innowacyjną przekładnią RVSHIFT FullPowershift oraz najbardziej zaawansowaną technologicznie przekładnią bezstopniowa TTV. Seria 6C pozwala wybrać odpowiednią przekładnię dla konkretnych zastosowań. Wszystkie wersje przekładni są wyposażone w rewers elektrohydrauliczny PowerShuttle. Zmiany kierunku jazdy są wykonywane pod obciążeniem, co maksymalizuje bezpieczeństwo, zwłaszcza podczas pracy na stromych zboczach. Ponadto 5 ustawień szybkości reakcji rewersu wybieranych przez użytkownika oraz funkcje Stop&Go i PowerZero sprawiają, że praca z ładowaczem czołowym jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. Wszystkie modele są w stanie osiągnąć maksymalną prędkość na drodze (40 km/h dla wersji z podstawową skrzynią biegów lub nawet 50 km/h dla wersji RVSHIFT i TTV – jeśli dopuszczona) przy zredukowanych obrotach silnika, co minimalizuje zużycie paliwa i zwiększa zasięg.
 
Nowa seria 6C oferuje również wyjątkowe możliwości konfiguracji do pracy z maszynami napędzanymi przez WOM. Dla najwyższej wszechstronności i wydajności z każdym możliwym typem maszyny, tylny WOM posiada elektrohydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe załączane progresywnie z funkcją automatycznego sterowania. Wymienny wałek z wielowypustem można szybko i bezpiecznie zdemontować i wymienić w celu pracy z różnymi maszynami. W wersjach ciągników z przekładnią Powershift, tylny WOM jest standardowo wyposażony w tryby prędkości 540 i 540ECO, natomiast tryby 1000 i 1000ECO są dostępne jako opcja, co daje w sumie 4 prędkości WOM do wyboru. Natomiast wersje RVShift i TTV posiadają tryby prędkości 540, 540ECO i 1000. Opcjonalnie wszystkie modele serii 6C mogą być wyposażone w WOM synchro (z niezależnym wałem wyjściowym) oraz przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min, również z elektrohydraulicznym wielopłytkowym mokrym sprzęgłem.
 
Ciągniki serii 6C są wyposażone w układ hydrauliczny z pompą zębatą o wydajności 90 l/min lub alternatywnie w pompę Load-Sensing o wydajności 120 l/min.
Układ LS  dostarcza dokładnie taki wydatek oleju, jaki jest potrzebny w odpowiedzi na efektywne zapotrzebowanie ze strony maszyn, a połączenie mechanicznie i elektronicznie sterowanych rozdzielaczy zapewnia pełną kompatybilność z każdym typem maszyny.
Obie konfiguracje układu hydraulicznego są oferowane z maksymalnie 10 tylnymi wyjściami hydraulicznymi, złączami Power Beyond, wydajnym elektronicznym podnośnikiem tylnym o udźwigu do 7000 kg oraz podnośnikiem przednim o udźwigu 3000 kg z dodatkowymi 2 wyjściami przednimi. We wszystkich wersjach pompa dodatkowa o wydajności ok. 40 l/min doprowadza olej wyłącznie do układu kierowniczego, zapewniając płynną pracę układu kierowniczego nawet na wolnych obrotach oraz podczas pracy podnośników i rozdzielaczy.
 
Nowe kabiny TopVision oferują wyjątkowy poziom komfortu. Innowacyjne mocowania Hydro Silent-Block redukują wibracje o 40% w porównaniu z konwencjonalnymi tulejami metalowo-gumowymi, a opcjonalna mechaniczna amortyzacja kabiny zapewnia jeszcze wyższy poziom komfortu. 4-słupkowa konstrukcja i duże szyby zapewniają doskonałą widoczność na zewnątrz, a zminimalizowany poziom hałasu, najwyższej jakości materiały i ergonomicznie rozplanowana kabina sprawiają, że każda praca jest mniej męcząca. Podgrzewane, elektrycznie regulowane lusterka wsteczne i podgrzewana tylna szyba zapewniają dobrą widoczność nawet w najzimniejszych warunkach pogodowych.
Wersje RVShift i TTV są dostępne z wyświetlaczem InfoCenterPro, który zapewnia operatorowi pełną kontrolę nad wszystkimi funkcjami ciągnika i dodaje programowalne sekwencje operacji dla rutynowych działań. Ogromny wybór innych opcji, takich jak uchwyt do montażu monitora lub innych urządzeń innych producentów, fotel pasażera, system audio z radiem DAB+, liczne gniazda elektryczne (w tym 2 porty USB) oraz lodówka 12 V pozwalają skonfigurować każdy szczegół kabiny zgodnie z własnymi potrzebami.

6C_StageV (1)

Specyfikacja produktu

Cecha Wartość